Friday, 14 March 2014

hargai masa sihatmu...

salam semuanya...

Kita selalu disarankan supaya hargai masa sihat sebelum sakit kan...

2 Minggu lepas aku kena demam + batuk...aku sebenarnya jarang kena batuk ni, selalunya demam + selsema je. Tapi kali ni aku diuji dengan demam + batuk + tekak sakit dan bengkak. Memang betul-betul seminggu terdampar atas katil je. Pada masa tu, teringatkan keja yang melambak kat ofis, banyak benda yg belum diuruskan, malangnya tak boleh buat apa pun. Bila batuk, rasa badan jadi lemah, macam nak terkeluar isi perut. Minggu ni pun selera makan belum pulih sepenuhnya. Biasanya aku ni kategori kuat makan @ berselera makan, tapi penangan sakit sebelum ni buat aku lemah dan kurang selera makan....

bila dah betul-betul sihat nanti, aku nak lebih menghargai masa sihat itu...mengisi masa dengan sebaik-baiknya....

Saturday, 8 March 2014

Pray for MH370

Bad news for us travelers ... Entah apa nasib flight MH370 di saat ini,  8 Mac 2014 1.25tghr

Hanya mampu berdoa ....