Selasa, 3 Disember 2013

my first autumn pictures.......Autumn 2013 - Japan




My first autumn …..

Aku dah balik dari Osaka...banyak drama dan cerita trip kali ni...dari 5 hari jadi 4 hari je...Apapun, Japan sangat best....Japanese are polite and very nice people.... dan alhamdulillah, sempat menikmati keindahan autumn di sana....aku masih kepenatan...dek kerana mengangkut beg gabak turun naik JR dan subway...BEST!!! Teringin nak pegi lagi...winter in TOKYO maybe....
Dan....
Akhirnya, dapat juga post gambar-gambar ‘autumn’ yang aku snap sendiri….sebelum ni gambar autumn aku ‘pinjam’ dari goggle je…kali ni memang gambar-gambar yg aku ambik sendiri walaupun tak perfect tapi memandangkan aku super excited, aku nak post gak kat blog aku ni…..

 ni kat Arashiyama...tak banyak daun gugur...yg ni aku susah payah kumpul...hehehhe..
ni kat Nara...depan Todaiji temple...
sekitar Arashiyama....
Osaka Castle Park
dekat exit Osaka Business Park Station
pokok ni betul-betul depan exit Saga Arashiyama Station...



Tiada ulasan: